Τετάρτη, 24 Νοεμβρίου 2010

Eco-friendly chef σε κουζίνες με άρωμα από το παρελθόν


Το ομολογώ. Είμαι κι εγώ θύμα της τάσης του “retro” και είμαι καλά. Ψαχουλεύω την ντουλάπα της μαμάς μου και ακούω Etta James όταν έχω τις μαύρες μου.

Από τη μουσική μέχρι το design και από τη μόδα μέχρι τη διαφήμιση όλα μας γυρνούν στο παρελθόν. Κι αυτή είναι μόνο μία από τις πάμπολλες τάσεις που έρχονται και παρέρχονται, αφήνουν το σημάδι τους και ξανά προς τη δόξα τραβούν. Διαβάζοντας τις προάλλες το άρθρο του Δημήτρη Κορδερά σχετικά με την πρόσφατη «μαγειρο-μανία» στην τηλεόραση - και όχι μόνο - αναρωτήθηκα για μια ακόμη φορά, τελικά πόσο μεγάλο ρόλο παίζουν οι τάσεις κάθε εποχής στη ζωή μας, στις επιλογές μας και αναπόφευκτα στην καταναλωτική κίνηση και ζήτηση αγαθών & υπηρεσιών. 

Όσοι νομίζουν ότι αγοράζουν αντικείμενα από ανακυκλωμένα υλικά, κάνουν eco-tourism ή ξαφνικά αγάπησαν τις ασπρόμαυρες φωτογραφίες από προσωπική επιλογή ή έμφυτο ένστικτο και μόνο, μάλλον υποτιμούν τη δύναμη των trends που υπάρχουν γύρω τους. Κάτι που επ’ ουδενί πρέπει να κάνει ο επαγγελματίας του χώρου των υπηρεσιών δημοσίων σχέσεων & επικοινωνίας, πόσο μάλλον αυτός της διαφήμισης. Ακριβώς αυτή η ικανότητα να διακρίνει κανείς - όσο το δυνατόν νωρίτερα - τις βαθιές τάσεις και να αξιοποιεί τις «φτιαχτές» ή και αληθινές ανάγκες της αγοράς, είναι και αυτή που δίνει στον επαγγελματία του χώρου ώθηση και προβάδισμα έναντι των άλλων.

Τώρα το ποιοι είναι οι trend setters, αυτό είναι μια άλλη ιστορία.. Το μόνο που εύχομαι, για το καλό όλων και με μια δόση χιούμορ, είναι να μην είναι η Lady GaGa.

Μαρία Αρβανιτίδη

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου