Ξαφνικά οι κολλητές μου φίλες είναι η Candy – Candy και η Sailor Moon. Επίσης έχω ένα friend request από τον Bugs Bunny.
Φυσικά όλοι πλέον είναι ενήμεροι για το νέο trend στο facebook όπου ένα status γίνεται copy paste από τον έναν φίλο σου στον επόμενο και το οποίο σου ζητάει να βάλεις για λίγες μέρες για φωτογραφία προφίλ το αγαπημένο σου cartoon.
Εγώ είμαι ανάμεσα σε αυτούς που διασκέδασα με τη διαδικασία καθώς θεωρώ ότι οι πλατφόρμες κοινωνικής δικτύωσης δεν είναι απαραίτητο να κουβαλούν τη σοβαρότητα των εταιρικών sites. Ο καθένας αποφάσισε να γίνει παιδί και μέσα σε λίγες ώρες το νέο είχε διαδοθεί και είχε βρει ήδη το κοινό του.
Για να μιλάμε με νούμερα, μέσα σε 3 μέρες η ομάδα που δημιουργήθηκε στο facebook “Βάζουμε όλοι ΦΩΤΟ προφίλ τον αγαπημένο μας ήρωα {ΔΙΑΔΩΣΤΕ ΤΟ}” απέκτησε 42,918 fans!!
Το νέο δεν είναι το αγαπημένο cartoon του κάθε φίλου μας.
Με μια δεύτερη ανάγνωση πίσω από τα cartoons βλέπουμε τη ταχύτητα διάδοσης του νέου και την επιρροή του πάνω στους ανθρώπους.
Σύμφωνα με το άρθρο που δημοσιεύθηκε πρόσφατα στο guardian.co.uk σχετικά με τη «πνοή ζωής» που δίνουν τα social media και η τεχνολογία στο χώρο της διαφήμισης, τα πιο επιτυχημένα παραδείγματα events και δημιουργίας buzz γύρω από ένα προϊόν ή εταιρεία είναι οι διαδραστικές ενέργειες που σου φέρουν τα επιθυμητά αποτελέσματα μέσα από ένα on-line word of mouth στα δίκτυα κοινωνικής δικτύωσης.
Εγώ κρατώ μία φράση από το ενδιαφέρον αυτό άρθρο:
Social platforms: where brands are not doing the advertising, but your friends are
Σύλβια Παπαβλασοπούλου
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου