Σύμφωνα με πρόσφατα δημοσιεύματα ο Υπουργός Περιφερειακής Ανάπτυξης και Ανταγωνιστικότητας, Μιχάλης Χρυσοχοΐδης τάχθηκε υπέρ μιας εκστρατείας διαφήμισης και προβολής των ελληνικών προϊόντων σε Ελλάδα και εξωτερικό προκειμένου να στηριχθούν και να ενισχυθούν οι εξαγωγές των ελληνικών προϊόντων, τονίζοντας ότι: «Η φιλοδοξία μου είναι μέσα σε περίπου δύο χρόνια να τις διπλασιάσουμε απ’ το σημερινό επίπεδο που βρίσκονται».
Ωραία ιδέα αλλά μπορεί να γίνει πράξη;
Κάθε αντίστοιχη απόπειρα για δημιουργία της εικόνας της χώρας και προβολής της στο εξωτερικό (γιατί σε αυτό το πλαίσιο εντάσσεται και η ιδέα του Υπουργού) είτε έχει ακυρωθεί εν τη γενέσει της (βλ. προκήρυξη το 2004 επί Ρουσόπουλου για την εικόνα της χώρας), είτε έχει αποτύχει. Αν δεν γίνει συλλογικά από κυβέρνηση και παραγωγικούς φορείς και δεν μπουν στην άκρη τα μικροσυντεχνιακά κάθε κλάδου (και του δικού μας της επικοινωνίας) ...
Πηγή: http://www.greekmoney.gr/permalink/44676.html
Χριστίνα Ακουρή
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου