Δευτέρα, 15 Σεπτεμβρίου 2014

Οι πιο δημοφιλείς Twitter Cards




Πώς μπορεί ένα Tweet 140 χαρακτήρων να ξεχωρίσει σε ένα γεμάτο timeline;

Σίγουρα ο περιορισμός των χαρακτήρων, που έχει το Twitter, κάνει τους χρήστες πολύ προσεκτικούς. Ένα URL «ανοίγει το δρόμο» για περισσότερες πληροφορίες στον αναγνώστη του tweet ενώ η προσθήκη φωτογραφιών και video το κάνει πολύ πιο ελκυστικό και το βοηθάει να ξεχωρίσει.

Πώς μπορεί όμως μια επιχείρηση να χρησιμοποιήσει το Twitter για να επικοινωνήσει μια εφαρμογή που δημιούργησε, να προωθήσει προϊόντα του e-shop της ή ακόμα και να κάνει γρήγορη και εύκολη εγγραφή των followers στο email list της; Και όλα αυτά χωρίς κάποιο κόστος και χωρίς κάποιος να «φύγει» από το Twitter περιβάλλον που βρίσκεται.

H απάντηση ακούει στο όνομα «Τwitter cards» η λειτουργία των οποίων έρχεται να συγκριθεί με τα Facebook’s in-app mobile ads και δίνουν τη δυνατότητα σε εταιρίες να ζητήσουν από τους followers τους να:

  • Κάνουν sign up σε email lists
  • Να επισκεφθούν απευθείας κάποιο site
  • Να δουν ή και να χρησιμοποιήσουν κάποιο κουπόνι
  • Να «κατεβάσουν» μια εφαρμογή


Twitter Cards: Οι κατηγορίες

#1 Summary Card
Ιδανικό για μια επιχείρηση που θέλει να επικοινωνήσει το blog| site της. Τα summary cards διαθέτουν τίτλο, περιγραφή, μικρή εικόνα (υπάρχει η δυνατότητα και μεγάλης εικόνας) και ένα link στην αντίστοιχη σελίδα. 




#2 Photo Card
Η photo card ενδείκνυται για αυτούς που θέλουν να δώσουν έμφαση σε μια εικόνα. 

 



#3 Gallery Card
Η διαφορά της με την photo card είναι η δυνατότητα προσθήκης μέχρι και 4 φωτογραφιών σε ένα tweet!
 




 #4 app card
Η λειτουργία εξυπηρετεί περισσότερο κάποιον που βλέπει το tweet από το τηλέφωνό του καθώς έχει τη δυνατότητα να δει και να κατεβάσει αμέσως την εφαρμογή. 


 

#5 Player Card
Προτείνεται για όσους ασχολούνται με multimedia καθώς δίνεται η δυνατότητα στο κοινό τους να παρακολουθήσουν το αντίστοιχο υλικό  χωρίς να φύγουν καθόλου από το twitter. 

 



#6 product card
Ιδανικό για όλες τις επιχειρήσεις που ασχολούνται με το ηλεκτρονικό εμπόριο και θέλουν να αυξήσουν τις πωλήσεις τους. Οι κάρτες αυτές παρουσιάζουν φωτογραφία ενός προϊόντος συνοδευόμενη από πληροφορίες για αυτό όπως περιγραφή, τιμή, διαθεσιμότητα κτλ. 

 



#7 lead generation card
Ο χρήστης που θα δει τη κάρτα μπορεί να πάρει μια προσφορά, να γραφτεί σε μια λίστα newsletter ακόμα και να δώσει το email του. 
 



#8 Website Card
Ενισχύουν την αύξηση της κίνησης στο εταιρικό site ή στην ορισμένη landing page. Σε αυτή περιλαμβάνεται μια ενδεικτική εικόνα, το όνομα του site και ένa call to action button που οδηγεί σε περισσότερες πληροφορίες. 



 
Οι Τwitter cards είναι ένα πολύ σημαντικό εργαλείο του marketing από το οποίο οι επιχειρήσεις μπορούν να επωφεληθούν. Εσείς θα το δοκιμάζατε;


Ναυσικά Παναγιωτάτου


Πηγή
https://dev.twitter.com/docs/cards




Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου