Τετάρτη, 16 Ιουνίου 2010

Σχετικά με το θέμα των τελευταίων ημερών

Τις τελευταίες ημέρες έγινε θόρυβος από μικρή μερίδα blogs και περιθωριακών μέσων περί δήθεν εμπλοκής της CIVITAS στην υπόθεση SIEMENS με υπαινιγμούς και ανυπόστατα σενάρια.

Για τη σωστή σας ενημέρωση, η πραγματικότητα είναι ότι η CIVITAS συνεργάστηκε με τη SIEMENS από τον Μάρτιο του 2000 έως και τον Δεκέμβριο του 2008 για την παροχή υπηρεσιών εταιρικής και διαφημιστικής επικοινωνίας, σύμφωνα με τις καθιερωμένες διεθνώς επαγγελματικές πρακτικές. Το πλαίσιο της συνεργασίας και οι αμοιβές οριζόταν από σχετική σύμβαση. Είναι αυτονόητο ότι για όλες ανεξαιρέτως τις ενέργειες υπάρχουν τα ανάλογα τιμολόγια και για όλα τα διαφημιστικά προγράμματα εκδόθηκαν τα σχετικά παραστατικά από τα ΜΜΕ που συμμετείχαν, είτε προς τα  media shops, είτε προς εμάς. Τα παραπάνω αποτέλεσαν και το περιεχόμενο της κατάθεσης που έδωσε ως μάρτυς ο Πρόεδρος και Διευθύνων Σύμβουλος της εταιρείας μας Γιώργος Φλέσσας στην αρμόδια Εξεταστική Επιτροπή της Βουλής.

Ποτέ και για κανέναν δεν χρησιμοποιήσαμε οποιαδήποτε αθέμιτη πρακτική. Έχουμε μάλιστα προκαλέσει όποιον έχει αποδείξεις για το αντίθετο να τις καταθέσει στον εισαγγελέα. Η συνεργασία μας με τα μέσα ενημέρωσης και τους δημοσιογράφους είναι πάντα ειλικρινής και λειτούργησε και λειτουργεί με διαφάνεια και επαγγελματισμό, γι’ αυτό και παραμένει άμεμπτη.

Όλοι εμείς, τα στελέχη της CIVITAS, ανταποδίδουμε με αφοσίωση την εμπιστοσύνη των ελλήνων και πολυεθνικών πελατών μας. Ουδέποτε, στα δεκαέξι χρόνια που η CIVITAS επιχειρεί, έχουμε δώσει το παραμικρό δικαίωμα να αμφισβητηθεί η επαγγελματική μας επάρκεια και η ηθική μας ακεραιότητα. Αντίθετα, έχουμε κατορθώσει να συμβάλουμε στις επιτυχίες των πελατών μας και να φέρουμε  τη CIVITAS στην πρώτη θέση σε επίπεδο οικονομικών αποτελεσμάτων και βραβείων, αποδεικνύοντας έτσι το βαθμό αναγνώρισης μας από την αγορά.

Είναι ανησυχητικό και πιθανώς επικίνδυνο το ότι διάφοροι παράγοντες του δημόσιου βίου –είτε από σκοπιμότητα, είτε από άγνοια– επιμένουν να συκοφαντούν και δαιμονοποιούν διεθνώς αναγνωρισμένες πρακτικές του marketing, της διαφήμισης και της επικοινωνίας. Φυσικά, την ώρα της απαξίωσης της εικόνας της χώρας, του πολιτικού συστήματος και του δημοσιογραφικού λειτουργήματος, όλοι αυτοί θα επικαλούνται ξανά την ανάγκη της επικοινωνίας και των μεθόδων της, που τόσο εύκολα δυσφημούν.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου