Οι συζητήσεις για επιδείνωση των συνθηκών μέχρι και “κούρεμα” δίνουν και παίρνουν. Η απαισιοδοξία και η αβεβαιότητα για το μέλλον, κυριαρχούν. Οι αγορές κλυδωνίζονται και οι επιχειρήσεις αγωνίζονται να διασώσουν ό,τι μπορεί να διασωθεί. Η πολυπόθητη “επανεκκίνηση” της οικονομίας αργεί και η ανάπτυξη μοιάζει μακρινό όνειρο. Τρίτη 30 Νοεμβρίου 2010
Ξανακτίζοντας σχέσεις εμπιστοσύνης
Οι συζητήσεις για επιδείνωση των συνθηκών μέχρι και “κούρεμα” δίνουν και παίρνουν. Η απαισιοδοξία και η αβεβαιότητα για το μέλλον, κυριαρχούν. Οι αγορές κλυδωνίζονται και οι επιχειρήσεις αγωνίζονται να διασώσουν ό,τι μπορεί να διασωθεί. Η πολυπόθητη “επανεκκίνηση” της οικονομίας αργεί και η ανάπτυξη μοιάζει μακρινό όνειρο. Τετάρτη 24 Νοεμβρίου 2010
Eco-friendly chef σε κουζίνες με άρωμα από το παρελθόν
Δευτέρα 22 Νοεμβρίου 2010
Μου κάνει poke o Popeye! H Olive το ξέρει;
Πέμπτη 18 Νοεμβρίου 2010
Η ΖΩΗ 1.0 ΟΠΩΣ ΤΗΝ ΑΠΟΚΑΛΟΥΜΕ, ΘΑ ΕΡΘΕΙ ΠΟΛΥ ΚΟΝΤΑ ΜΕ ΤΗ ΖΩΗ 2.0!
Αυτή ήταν η φράση που συγκράτησα περισσότερο από την πολύ ενδιαφέρουσα συνέντευξη του Κωνσταντίνου Δασκαλάκη στο ΒΗΜΑgazino της Κυριακής 14 Νοεμβρίου, στην οποία μιλά μεταξύ άλλων και για τη νέα (on line) πραγματικότητα. Ο κ. Δασκαλάκης είναι αναπληρωτής καθηγητής στο ΜΙΤ, έχει αποδείξει τη θεωρία του ΝΑΣ και … είναι μόλις 29 ετών!Δευτέρα 15 Νοεμβρίου 2010
CIVITAS Global organises the 1st Forbes Roundtable Discussion with the Bulgarian Government: “Creating Wealth: Bulgaria in the next 20 years”
To overcome this challenge, the CIVITAS Global Bulgaria team came up with the idea of launching not just a magazine, but an annual institution, the “Forbes Roundtable discussions with the Bulgarian government”, which will generate news and attract the attention of the political, financial and business communities of the country.Παρασκευή 12 Νοεμβρίου 2010
Τηλεόραση: ένα Μέσο με παρόν αλλά και μέλλον?
Πέμπτη 11 Νοεμβρίου 2010
Ένα Παγκόσμιο χωριό… στην κεντρική πλατεία του Χαλανδρίου!
Δευτέρα 8 Νοεμβρίου 2010
Όλοι χάνουν, αλλά όλοι (λένε ότι) είναι κερδισμένοι
Είναι, ωστόσο, ένα αποτέλεσμα που –σε επίπεδο εντυπώσεων– επιτρέπει σε όλους να ερμηνεύουν τα ποσοστά όπως θέλουν και να δηλώνουν ότι είναι κερδισμένοι. Αξίζει εδώ να σημειωθεί ότι στις αναλύσεις που γίνονται όλοι συμπεραίνουν με βάση τα ποσοστά και όχι τον αριθμό των ψήφων που έλαβε ο καθένας και που αποτελεί το μόνο σίγουρο μέτρο επιτυχίας ή αποτυχίας.
Έτσι, η κυβέρνηση –και το ΠΑΣΟΚ– ισχυρίζεται ότι μειώθηκαν μεν οι δυνάμεις της αλλά διατηρεί το προβάδισμα και επομένως συνεχίζει την πολιτική της. Η Νέα Δημοκρατία, διατηρείται στα ποσοστά του 2009, διεκδικεί με πιθανότητες κάποιες περιφέρειες και ο κ. Σαμαράς σημειώνει την πρώτη του κομματική επιτυχία. Είναι όμως φανερό ότι η αξιωματική αντιπολίτευση, αν και πέτυχε τη συσπείρωση των οπαδών της, δεν κερδίζει από τις σημαντικές απώλειες του ΠΑΣΟΚ και δεν συγκινεί ως αξιόπιστη εναλλακτική λύση τους μετριοπαθείς και σκεπτόμενους ψηφοφόρους, οι οποίοι προτίμησαν την αποχή. Το ΚΚΕ με τη σταθερότητα που το διακρίνει και τις εύστοχες επιλογές προσώπων αύξησε την επιρροή και τη δύναμη του. Ο ΛΑΟΣ, αν και δέχτηκε μεγάλη πίεση από τη Νέα Δημοκρατία, κράτησε τα ποσοστά του. Τα κόμματα της αριστεράς παραμένουν στη θέση τους πλην όμως λόγω της πολυδιάσπασής τους δεν κεφαλαιοποιούν τη φθορά του ΠΑΣΟΚ. SOCIAL MEDIA: Μόδα ή ένα νέο εργαλείο δουλειάς για τις Δημόσιες Σχέσεις;
Που οφείλεται ο μεγάλος αριθμών χρηστών, δεν μπορώ να γνωρίζω απόλυτα. Αλλά εάν κάνουμε μία επιφανειακή αναγωγή στην «πραγματική ζωή» τότε μπορούμε να πούμε ότι δύο παράγοντες καθορίζουν την τάση. Η αυξανόμενη διείσδυση του internet και κυρίως, το ίδιο μας το DNA.
Παρασκευή 5 Νοεμβρίου 2010
Από spokesperson… Πρόεδρος των ΗΠΑ
Τρίτη 2 Νοεμβρίου 2010
H όμορφη ιδέα … όμορφα θα καεί κι αυτή;

Σύμφωνα με πρόσφατα δημοσιεύματα ο Υπουργός Περιφερειακής Ανάπτυξης και Ανταγωνιστικότητας, Μιχάλης Χρυσοχοΐδης τάχθηκε υπέρ μιας εκστρατείας διαφήμισης και προβολής των ελληνικών προϊόντων σε Ελλάδα και εξωτερικό προκειμένου να στηριχθούν και να ενισχυθούν οι εξαγωγές των ελληνικών προϊόντων, τονίζοντας ότι: «Η φιλοδοξία μου είναι μέσα σε περίπου δύο χρόνια να τις διπλασιάσουμε απ’ το σημερινό επίπεδο που βρίσκονται».
Ωραία ιδέα αλλά μπορεί να γίνει πράξη;
Κάθε αντίστοιχη απόπειρα για δημιουργία της εικόνας της χώρας και προβολής της στο εξωτερικό (γιατί σε αυτό το πλαίσιο εντάσσεται και η ιδέα του Υπουργού) είτε έχει ακυρωθεί εν τη γενέσει της (βλ. προκήρυξη το 2004 επί Ρουσόπουλου για την εικόνα της χώρας), είτε έχει αποτύχει. Αν δεν γίνει συλλογικά από κυβέρνηση και παραγωγικούς φορείς και δεν μπουν στην άκρη τα μικροσυντεχνιακά κάθε κλάδου (και του δικού μας της επικοινωνίας) ...
Πηγή: http://www.greekmoney.gr/permalink/44676.html
Χριστίνα Ακουρή





