Τετάρτη 6 Νοεμβρίου 2013

Sponsored Stories στο Instagram


Το Instagram μέσα σε περίπου 3 χρόνια έχει αγαπηθεί από περισσότερους από 150 εκ. χρήστες, που το χρησιμοποιούν για να απαθανατίσουν και να μοιραστούν στιγμές, που για αυτούς έχουν σημασία.

Μετά την κίνηση ματ να «προσθέσει» τη δυνατότητα video upload, ενέργεια η οποία απείλησε το Vimeo, και στην προσπάθειά του να εξελιχθεί και να γίνει πιο κερδοφόρο, το Instagram τραβάει την αυλαία και εισάγει στο δυναμικό του την επικοινωνία brands με τα sponsored posts.

Ύστερα από επικοινωνία μηνών, σήμερα τα sponsored posts είναι πλέον στον αέρα. Η πρεμιέρα έγινε με την είσοδο του Νοεμβρίου και με πρωταγωνιστή τον Michael Kors.


Οι πρώτες αντιδράσεις … περισσότερα από 120.000 likes, 540 comments τα περισσότερα από τα οποία ήταν …αρνητικά!!

Το εγχείρημα έχει ισχύ στις ΗΠΑ και οι διαφημιζόμενες μάρκες έχουν επιλεχθεί με αυστηρά κριτήρια. Οι χρήστες γνωρίζουν ότι πρόκειται για διαφήμιση καθώς η εκάστοτε διαφήμιση συνοδεύεται από τον τίτλο «Sponsored», στο σημείο που κανείς έβρισκε το time stamp, και σε περίπτωση που θέλουν να το παρακάμψουν μπορούν να το κάνουν, πατώντας την επιλογή «…». Έτσι κρύβουν τη διαφήμιση και δίνουν το feedback τους!

Τελικά η διαφήμιση στο Instagram θα φέρει τα αναμενόμενα έσοδα στο μέσο ή θα είναι η αφορμή να απομακρύνει χρήστες;

Sponsored Stories στο Instagram


Το Instagram μέσα σε περίπου 3 χρόνια έχει αγαπηθεί από περισσότερους από 150 εκ. χρήστες, που το χρησιμοποιούν για να απαθανατίσουν και να μοιραστούν στιγμές, που για αυτούς έχουν σημασία.

Μετά την κίνηση ματ να «προσθέσει» τη δυνατότητα video upload, ενέργεια η οποία απείλησε το Vimeo, και στην προσπάθειά του να εξελιχθεί και να γίνει πιο κερδοφόρο, το Instagram τραβάει την αυλαία και εισάγει στο δυναμικό του την επικοινωνία brands με τα sponsored posts.

Ύστερα από επικοινωνία μηνών, σήμερα τα sponsored posts είναι πλέον στον αέρα. Η πρεμιέρα έγινε με την είσοδο του Νοεμβρίου και με πρωταγωνιστή τον Michael Kors.


Οι πρώτες αντιδράσεις … περισσότερα από 120.000 likes, 540 comments τα περισσότερα από τα οποία ήταν …αρνητικά!!

Το εγχείρημα έχει ισχύ στις ΗΠΑ και οι διαφημιζόμενες μάρκες έχουν επιλεχθεί με αυστηρά κριτήρια. Οι χρήστες γνωρίζουν ότι πρόκειται για διαφήμιση καθώς η εκάστοτε διαφήμιση συνοδεύεται από τον τίτλο «Sponsored», στο σημείο που κανείς έβρισκε το time stamp, και σε περίπτωση που θέλουν να το παρακάμψουν μπορούν να το κάνουν, πατώντας την επιλογή «…». Έτσι κρύβουν τη διαφήμιση και δίνουν το feedback τους!

Τελικά η διαφήμιση στο Instagram θα φέρει τα αναμενόμενα έσοδα στο μέσο ή θα είναι η αφορμή να απομακρύνει χρήστες;